piątek, 20 marca 2009

Akcje GTWb...



XVII akcja GTWb - Schody i schodki.

To są podobno jedne z najczęściej fotografowanych schodów. Przyczepione do mostu Gdańskiego jakoś nie współgrają z resztą... Może teraz jest inaczej, przyznam, że dawno nie jechałam Gdańskim, a obraz mam z dzieciństwa, kiedy to "szóstką" pokonywało się dłuuugą trasę z Gocławka na Żoliborz, a w czasach późniejszych aż do AWF-u.

Zdjęcie robione było w zeszłym roku, mniej więcej o tej samej porze. Niestety aura niezbyt sprzyjająca, ale skoro piątek, jest impreza, to schody zakręcone i "poprawione" filtrem. :)

13 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nigdy nimi nie wchodziłam i nie schodziłam.
hanula1950

Anonimowy pisze...

Nie poznałam w pierwszym looku bo wyglądają jak kobra w ataku :)

Anonimowy pisze...

Wyglądają dośc kosmicznie :)

nomad pisze...

prawda, też je opstrykałem :)

lavinka pisze...

W GTWB chyba najczęściej pojawiały się Odeskie :)

Karska pisze...

A w ogóle ta fota była strzelona z piętrowego autobusu linii 100. Nie wiem czy w tym roku jeździ.

Anonimowy pisze...

Oj jakie fajne. Tukee ma racje, ze wyglada jak kobra w ataku :-)

Anonimowy pisze...

Rzeczywiście - kosmiczne;)

I am I pisze...

Srebrno-kosmicznie - super efekt! Jak zamrożone na wieki!

Anonimowy pisze...

Odjechana fotka :-) rodem z filmu SF

Anonimowy pisze...

Też w pierwszej chwili nie poznałam. Wczoraj na tych schodach jedna dziewczynka drugiej dziewczynce ubranej w kusząco krótka spódniczkę robiła zdjęcia. Chyba prowokowały wiosnę :)

drewno pisze...

a ja jeszcze nie mam foty tych schodów -chyba muszę to nadrobić:)

Yacek pisze...

Najbardziej znane schodki w Warszawie.